ponniilove

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2013 21:41

I morgon äre rätt chill, vi ska åka till Trollhättan på en föreläsning i 2 timmar sen resten tjejesnack och iup! Det bästa är ju att killarna åker tillsammans på eftermiddag och alla tjejer åker på förmiddagen! Me BIG like! Godnatt! //Maja

Idag har jag ju varit hemma från skolan efter som att jag var sjuk. 

Men jag mår väldigt mycket bättre nu så imorgon kan jag gå till skolan. 

Men jag har typ inte ätit något idag så nu är jag sjuukt godis sugen och vi har absolut inget gott hemma så jag dör snart. Pappa kommer och hämtar mig om typ en timma och då måste jag stanna och köpa godis! 

Nu ska jag återvända till gossip girl

Kram Sofie 

 

gee mig sommar NU!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2013 16:00

   

ÄLSKA FLEECE TÄCKET!

/Sofie 




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2013 14:17

Fick sluta kvart i 2 idag! GÖÖÖTT!

Egentligen slutar vi klockan kvart i 3, men jag, Niko, Emila, Alva och Viktor hjälpte till på cabaren så fick vi sluta direkt efter! 

- I dag så gör jag inget särskilt, ska gyma i kväll (Bodypump) Och spela gitarr! 

have a god day my friends! :D //Maja  

Hejsan bloggisen! 

Vaknade i morse och mådde jätte illa. Men nu börjar det gå över så kan nog gå till skolan imorgon. 

Kommer nog inte ha så himla mycket att skriva om idag men ska försöka uppdatera ändå! 

/Sofie 

 

bild från mars för ett år sedan!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2013 06:30

Nu ser vi nte denna måndag morgon som dålig tycker jag! Utan -Måndag Ny vecka nya möjligheter!


- I morgon får vi svar om en häst i stallet är förkyld.

-  Jag och sofie ska nog sova i stallet till helgen, fixa lite där och så!

- Vi ska plugga i trollhättan

- Rida Smegol OFC!

- Städa

- Baka! (Till stallet)

- Mathilda hopar i göteborg på lördag!


Lite som händer i veckan! Ha en bra morgon! //Maja    

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards