ponniilove

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 mars 2013 21:05

Hej! 

Orkar inte skriva något långt  inlägg om gårdagen och idag men jag gör det imorgon för det har hänt mycket käns det som ;) 

Men idag red vi dressyr istället för igår. Funny kändes SKIT bra! 

Lite sprallig i galoppen men vi tränar på det. 


Imorgon så ska jag och Maja baka och sedan ska vi/jag kolla på min bror som ska spela bandy match. Om dom vinner eller spelar lika så går dom till SM finaal! 


På fredag så ska jag ta ledigt från skolan och vi ska åka bil till Stockholm. Ska va där hela helgen så det ska bli jätte roligt! 

Mamma och jag ska bo hos Savannah som bor där. Mys <3 Hoppas jag får träffa hennes sköthäst Gilbert! 

Kram Sofie 

     

min prinsessa är ju så söt så att man smälter! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 mars 2013 20:40

godnatt folken skola i morgon då! hahaha, bryr mig inte så mycket men... 

Idag red jag ett fett bra dressyr pass på sme! As gott väder med så stog tillomed ute och borsta love life!

Nu så ska jag kolla på film så ha det bra! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 mars 2013 11:37

Nu sitter jag här med soffan propan jämte mig som är jävligt osocial!

Vi ska med bussen till stallet kl 12, sedan så ska vi rida dressyr/rida ut. Kl 3 så ska vi hjälpa till på brätte med ett barn kalas! Min pappa stack nyss till Kina, han ska vara där i en vecka! JAG VILL JU FÖLJA MED!


Igår hoppa jag och Sofie! Vi hoppa komenation, med tre galopp språng i mellan! Ibland blev det 4 språng och ibland 2! På filmerna hoppar vi 80 cm på sista hindret! kul! Vi hoppa en oxer med men Fanny var riktigt konstig på den, men hon var jätte duktig på komenationen så vi körde mest på den! :) //M & S!


 
   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards