ponniilove

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 22:26

Den här låten har jag haft på hjärnan större delen av dagen idag. Och bara den här biten av låten också. 

Imorgon ska vi nog sova i stallet och rida. 

Men när vi slutar skolan imorgon så ska vi åka och käka på donken! 

Var ett tag sedan jag käkade där nu faktiskt! 

Jaja godnatt så ses vi imorgon! /S

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 21:00

Riktigt härlig dag idag! Igår var sista långa dagen då vi sluta kl kvart i 3 (14:45) Idag sluta vi då halv 2 och i morgon slutar vi kl 12 och sedan L O V eller mena P Å S K  L O V!<3(Y) Have a god night my friends! ;) //Maja  

Me and my super prince. Ingen kan vara lika bra, bäst, sötast, snyggas, hoppigast okej kan fortsätta länge så så jag säger bara han är B Ä S T! <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 19:00

Ska nog baka något till stallet i morgon.. Kanske ska sova över där :)
Men just nu slappar jag :)
När jag åkte till stallet idag så var det om gjort i cafeterian/omklädningsrummet! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 16:22

Idag slutade vi halv 2 i skolan som Maja skrev förut idag. 

Till mellan mål har jag ätit omelett med majs och skinka. Fast jag failade med omelleten så det fick bli en röra istället. Gjorde lite avocado röra till det och sedan satte jag mig på balkongen och läste och käkade! Gott gott! 


Jag känner att jag måste läsa mycket nu för jag ska ha läst ut den här boken innan 19 april och den är fett tjock men får hoppas att jag hinner!


Enda dagen som jag inte ska till stallet också denna veckan. Känns konstigt faktiskt men ändå skönt att bara ta det lugnt. Men halv 8 ikväll är det sista handbolls säsongen - också rätt skönt faktiskt!. 

Kram Sofie 

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 14:00

Ska till bussen nu! Först till Sme och käna på hans knä så att det inte är varmt och sedan mocka och så, sedan drar jag till brätte ridskola! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 10:00

Trimmade Sme i ridhuset igår, han gick fint var lite motviliga att gå i form i skritt först men när vi börja trava så gick det lättare. Jag red i ca 45 min, Lina kom in och började bygga fram till lös hoppningen som vi ska vara med på (Jag och Sofie) Innan hon la dit bommarna då bara hinderstöden var där så red jag slalom mellan alla 20 hinderstöden i trav, han var väldigt följsam. Satt ner i traven då. Sedan var jag tvungen att galoppera på raka spåret där hindersöden var kändes som värsta galopp banan. Tror Sme också kände så han ville så gärna springa på men jag höl honom lite men släppte lite endå! Fin kille! <3 //Maja

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 mars 2013 08:00

Idag är det en kort dag i skolan idag :) slutar kl halv 2... 

Idag är jag försista gången på lektion på ridskolan sen slutar jag, rätt sorligt, alla fina hästar där kommer jag inte få rida mer. Det var där jag lärde mig grunde till det jag kan idag. Utan ridskolan hade jag inte kommit långt. Tack så jäkla mycket brätte ridskola! 


dom goda ny heterna är att dom inte slipper mig hur mycket dom än vill så är jag med i ungdoms sektionen (cavalletti) och min syster rider där och då måste jag vara med, så är där 24/7 endå ;) hihi //Maja      

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards