ponniilove

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 mars 2013 23:23

Nöjd med dagen idag!
Imorgon så ska jag rida Wera tsm med Olivia och taggen! Sedan åker vi till Trollhättan för Olivia vill så gärna kolla på nellie b som hoppar där i morgon! I överigt så ska vi fixa lite en hemlig sak som vi ännu inte har avslöjat på bloggen! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 mars 2013 21:08

Nu kollar jag på fångarna på fortet ! Hejar på Robinson gänget! Dom typ leder stort!
Jag spelade med damlaget idag! Jätte kul!!!!! Vi vann med 1-0 men vi hade klart övertaget! Jag gjorde en super snyggt inlägg! Tyckte alla!
Tränaren sa att han kommer ta med mig mycket för att jag gjorde en riktigt bra match! :) kändes ganska bra! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 mars 2013 11:45

På sommaren så var det en tjej som skulle hyra honom i en vecka, det var bestämt innan jag började rida honom. 

Veckan efter det när jag ”fick tillbaka honom” så var vi ute på en ridtur. Jag skulle precis sakta av från galopp till trav när han snubblande och ramlade. 

Jag flög fram några meter och Taiger gjorde en kullebytta och landade med bakdelen på min ben. 

De flesta hästarna hade fått panik av att ligga på rygg men Taiger visste att om han skulle försöka ta sig upp så skulle han riskera att skada mig. Så han låg stilla som en liten kanin unge och drog in benen. 

Min mamma var som tur va med och flyttade på taiger så att jag kunde flytta på mig. 

Inte förräns då reste han sig upp och han bara stod där och såg ut som om han tänkte ”oj vad gjorde jag nu?”. Jag ville såklart fram och kolla så att han var okej så jag började ta av honom benskydden i lite panik och kollade så att han inte var skadad. 

Mamma sa till mig att jag var tvungen att sitta ner ifall jag var skadad. Men jag ville ju bara kolla så att Taiger var okej.

Det gick ju som tur va bra och den enda skadan som skedde var lite skrap på sadeln och lite blåmärken.  

   

/s 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 mars 2013 09:27

Nu sitter mamma och jag på tunnelbanan in till stan.
Sedan ska vi åka ut mot Solna och friends arena.
HEJA J20!!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 mars 2013 08:24

Oh jävlar!
Jag tränar med damlaget, fast jag går med U- laget, ska spela match på söndag med U-laget och igår kväll fick jag detta Smset! Fan vad glad jag bilen ! Jag Maja Larsson som i hela sitt liv spelat med 97:or ska nu spela på hemma plan med självaste damlaget!!! Jag har samling om en 1 timme så måste göra mig i ordning! Have a good day My friends! //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards