ponniilove

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 mars 2013 18:20

Hejsan svejsan! 

Nu har jag lämnat in HK läxan och gjort klart en del på Engelskan. 

Engelskan är ett grupparbete så det är lite svårt att göra det hemma. 


Jag borde egentligen packa ihop mina handbolls saker nu och dra mig mot träningen snart. 

(ska bara skriva klart ) 

Efter träningen så kommer nog Maja hit och sover här eftersom att vi är LEDIGA imorgon! 

LEDIGA läste ni?? haha nej men det ska bli himla gött att vara ledig imorgon. 


C ya later aligater! (vet inte hur det stavas men whatever)

Kram Sofie 

skräck film vi såg på rasten idag..

       


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 mars 2013 10:22

Nu väntar jag på att dom ska öppna musiken! Vi ska tydligen spela trummor! :) suger på de men endå. Sofie ska följa med och fota idag! Det är sista gången jag rider på brätte :/ Aja! Nu lägger jag all fokus på Smegol och Wera! Kommer att ta lektioner för Mathilda istället. Mycket mer värt det och man lär sig mer på en häst, för alla hästar är ju olika //Maja
(Har bara typ bilder på sme på mobilen! Men får tillbaka min dator idag! :D)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 mars 2013 07:18

Jag har gjort min egna sov morgon! Jag har lagt mig kl 9 varje dag och nu lyckats vända på dygnen! Jag vaknar yr vaken kl 6 och sen kl 7 har jag lugit och drar mig! Så jag käner mig klar vaken! As gött! //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards