ponniilove

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 19:00





               

Pappa var tvungen att åka hem efter en liten stund så han fick inte bilder på allt

Kommer lite fail bilder i ett annat inlägg! 

/S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 18:14

Är framme i Stockholm/Skarpnäck nu.
Så nu sitter jag och Savannah och kollar på lady och lufsen 2. MYS!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 15:33

Hahha, kan inte avslöja det förs i kväll då min syster läser i bland min blogg! ;)
Pappa har kommit hem från Kina och har massvis med presenter! Jag börja gråta när jag fick min! Tack så jäkla mycket pappa! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 12:33

Ååå! Så gött! Ganska shill ska bara kolla på film och relaxa! Haha! //Maja
Hetast i stan!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 12:32

Den här var min favorit film när jag var liten! 

Jag hade den på film och jag har letat hur länge som helst efter den men nu äntligen hittade jag den på youtube. Fast det är synd att den inte är på svenska här men ändå. Bästa nånsin, haha! 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 11:45

När Taiger kom till stall Persson så blev han avsparkad benet. 

Jag var inte medryttare på Taiger då men Lina och dom andra har berättat. 

Ingen trodde att han skulle överlelva - hästar som bryter benen brukar man få avliva. 

Men det var tur att dom inte valde att avliva honom. 

Han förvånade alla och läkte ihop. 


Första gången jag såg honom så var det julafton. Jag var med Klara i stallet och skulle ge Lita en julklapp. Jag såg Taiger i sitt färglada rutiga täcke med ett gips/bandage på benet. 

Jag kliade honom i pannan och han njöt av det. Jag tänkte då att det skulle jag lägga på minnet att han gillade. 

Den enda biten han kunde gå var rakt över stallet. Det var ca 5-6 meter. 


Innan jag började rida honom var det två tvillingar som red honom men han slängde bara av dom hela tiden... 


Första gången jag satt på honom blev jag kär. Jag log hela ridpasset och han var helt underbar! 

 

Bild från den perioden då det inte fanns boxar så att det räckte. 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 mars 2013 08:32

Fan vd gööt! Sista dagen i skolan nu!
Ska efter skolan till stallet till Wera! Jag ska rida lite i ridhuset och så! Nu börjar skolan så hörs! //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards