ponniilove

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2013 20:12

Jao! Nu kollar jag på mästarnas mästare!
Kommer att lägga ut en del bilder i morgon! Har inte min dator :( så får försöka sno Fridas! Heheh :)
Undrar bar söndag som man tillbringa med Olivia! Jätte kul att åka och kolla på tävlingar! Vi träffa Agnes från östrakulle, vi prata och så med henne! Ååå vad jag har saknat henne! <3 så kul att dom kommer hit och tävlar sen så såg vi nellie b och Stefan, Frida Törnberg, Anna, Jessica och MÅNGA MER! Godnatt //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2013 15:03

Nu taggar vi och MASSA människor sm final för herrarna! (Bandy).
Det ska komma ca 40 000 människor!
Har precis käkat världens godaste pizza också!
//Sofie

Sitter nu med Olivia i cafeterian och väntar tills nästa klass börjar! Det gick inte så bra för nellie och Elvis! :/ hon rev första! Jaja, det är många som tävlar idag! Frida Törnberg , Anna liden och många mer ;) träffa Johanna som har Harry! (Min förra medryttarhäst var Harry) han är ju halt nu och så :/ och jag tror även att Alva ska tävla då jag såg hennes pappa. //maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2013 13:45

           

Fan va ful jag är på sista bilden men jag var verkligen inte beredd att hon skulle hoppa så stort ;) 

/S


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2013 09:41

Hello! 

Igår var jag och kollade på J20 bandy finalen. IFK vann!! Lagom stolt över min bror ;) 

8-1 blev det!


Sedan träffade vi Savannah på stan. Visar vad jag köpte när jag kommer hem. 

Vid 6 så gick vi till resturangen Vapiano och käkade underbart go mat! 

När vi kom hem så gjorde vi fruktsallad med glass och kollade på film. 


Idag är planen att vi ska åka till stallet och sedan ska jag gå med mamma på den stora SM finalen. 

Vi hörs! 

Kram S

   

miss my princess <3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards