ponniilove

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 mars 2013 22:04

Hej! Idag red jag witchess! Jag red lite markarbete men mest trimning på formen ! Hon går så jäkla fint bara man vet hur man ska göra! För sme är ju exakt lika dan riden! Det är väldigt roligt för hon är ju äldre och en läro mästare, och hon visar att jag gör rätt, det är bara sme som kämpar i mot när det gäller formen... Haha!
Wera var lite konstig när jag tog henne från hagen idag! Hon gick skit konstigt, jag och lina trodde att hon var halt först, men hon hade bara varit utmatad av att hå i hagen extra länge.
Men när hon åt och så så tog jag och gick lite i ridhuset över bommar och så! Då var hon fräs! Hahah, verkligen än lättnad! :) //Maja (bild på witchess och Mathilda!)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 mars 2013 19:06

Nu ska majsan och jag trimma med lite bommar i ridhuset!
/S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 mars 2013 09:23

Hej! vi är nu hos sofie och vi kunde inte blogga igår pga Sofies cp internet! ;) Aja, nu är det fixat!

Sofie ska spela handbolls match, jag och julia ska kolla. 


Maja - Igår så åkter jag till stallet. Jag försökte fånga wera i hagen, tog 45 min, men fan man ska aldrig ge sig! Sedan borsta jag bort så mycket vinter päls jag kund i 45 min! Han tyvärr inte ta kort på det! fick lite brottåm till bussen sen.


Sofie - Efter skolan drog jag och Maja till godis grottan, vi sover ju över! Vad är livet utan godis ;)

Jag träna handboll med Julia innan vi skulle sova över. Vi sluta lite tidigare så vi skulle hinna laga mat till Anna med (Sofie plast mamma) 


//M & S  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards