ponniilove

Alla inlägg den 9 mars 2013

Hejsan svejsan! 

Idag är det drssyr som är planen! Ska försöka rida mycket serpentiner och lösgörande.

Om hon känns bra och inte som en bomb så ska jag träna mycket galopp. Få henne och arbeta i galoppen för det tycker hon är riktigt jobbigt! ;)


Jag ska nog ta och cykla iväg till godis grottan också för så godis sugen som jag är nu är svårt att slå!

shit vad mycket utropstecken jag gör -störandeee.

/Sofie 

 

bild från i måndags eller nått

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2013 09:58

Hej!
Idag blir det stallet med dressyr som står på listan, jag ska verkligen lösgöra han, ska rida slalom mellan bommar och få han att överböja sig!
Men först så ska jag åka och kolla på cabare! Mina syskon ska vara med! Skojigt! //Maja! My lovely prince!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2013 09:55

Hej!
Idag blir det stallet med dressyr som står på listan, jag ska verkligen lösgöra han, ska rida slalom mellan bommar och få han att överböja sig!
Men först så ska jag åka och kolla på cabare! Mina syskon ska vara med! Skojigt! //Maja! My lovely prince!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 mars 2013 09:54

Hej!
Idag blir det stallet med dressyr som står på listan, jag ska verkligen lösgöra han, ska rida slalom mellan bommar och få han att överböja sig!
Men först så ska jag åka och kolla på cabare! Mina syskon ska vara med! Skojigt! //Maja! My lovely prince!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards