ponniilove

Alla inlägg den 11 mars 2013

Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 22:46

Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 22:46

Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 19:45

Hahah våra hästar gillar verkligen att räcka ut tungan, får ALLTID minst ett sånt här kort varje gång man ska ta kort! 

 

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 13:37

En timme kvar i skolan sedan blir det till stallet och rida ut med Sofie! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 08:30

I lördags så hoppade jag och Maja lite och på en oxer så ville Funny springa mycket fortare än vad jag ville så jag bromsade för mycket och då stannade hon men jag hoppade ;) 

Jag landade på hindret men det gjorte typ inte ont, Jag blev bara förbannad, haha! 


Men jag vill fortfarande att det ska gå i samma lugna (ganska långsamma) tempo som på Taiger men det är ju typ omöjligt på en pigg D ponny. 

Jag måste lära mig att lita på Funny att hon inte sticker iväg med mig. 

Men hon drar i väg efter hindrena så då bromsar jag mycket innan för jag är lite rädd att hon ska sticka efter. 

MÅSTE TRÄNA PÅ ATT VÅGA SLÄPPA LITE PÅ HENNE.  

Och så måste jag träna på att tro att jag KAN! 

Men när vi hoppade kombinationen gick det super bra!

/S



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards