ponniilove

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 mars 2013 22:53

Ska lägga mig nu! eller jävlar måste durscha! 


Idag så red jag Wera som inte har gått på ett bra tag så trava bara så ska jag sätta igång lila gamla 24 åringen! ^^Hon är jätte pigg! 

Jag red i 35 min och hon kändes fräs! tränade lite framdelsvändningar gick faktiskt bra! lite skänkel döv i början men men! //Maja   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 mars 2013 19:41

Jag har kollat på sista avsnittet i sesong 3 av pretty little liars nu. 

Fattade typ ingenting men ah...


Idag har jag och Maja bakat två st "plåtar" med kärleksmums. 

Efter det åkte vi till arenan och kollade lite på utställningen eller vad det var. Majas syster hade en sak där. 


Har också ridit idag. Blev ridhuset och red i ca 35 minuter. Jätte bra pass idag! 

Går ofta bra nu när jag vet hur jag ska göra i början av passet. 

Måste bara bli säkrare på galoppen. Så det tränade jag också mycket på och det kändes riktigt bra. 

Kommer ihåg när jag började rida Funny och jag var van med Taigers galopp så höll jag på att flyga upp en meter ur sadeln i varje galoppsprång, hahah! 

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 mars 2013 11:14

Godmorgon nu äter jag frukost hos Sofie sen så drar vi till arenan och sedan hem och äter och sen stallet! Fast nu ska vi baka! :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards