ponniilove

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 mars 2013 20:35

Hejsan bloggiisen! 

Har käkat lite kiwi och något konstigt men gott kex och förut efter skolan käkade jag semla, muuumms! 

Men nu kollar jag på gossip girl och har skrivit packlista. Ska snart börja packa. 


Är så himla trött! Vill bara sova nu men måste ju packa först iaf. 

Det typiska är att sedan när jag väl ska sova så kommer jag bli pigg.. 

Jaja jag säger godnatt nu så hörs vi imorgon! 

/Sofie 

     

Hello! 

Idag ska bli en bra dag har jag bestämmt mig för. 

I skolan har vi bild, språk, slöjd och sånt så det är chill. 

Efter skolan idag så har jag handbollsträning och sedan så ska jag packa! 

Morgondagen kommer att spenderas flera timmar i en bil, mot stockholm. 

Jag har gjort i ordning några tidsinställda inlägg och så kommer jag att blogga där också men inte så mkt. 

/Sofie 

 

 

och en ful liten bild på maj.

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards