ponniilove

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 mars 2013 16:05

Hello!
Härligt väder idag ändå?
Skolan va helt okej och nu sitter jag med Maja på hennes gitarr lektion.
Sedan ska vi cykla ut till stallet och rida. Vet inte om det blir ute eller inne än men det ser vi väl!
/Sofie
Gulle tigern igår!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 mars 2013 12:53

Tänkte berätta om min helg lite! 


Lördag: 

Vaknade med Maja och Julia, åkte till A hallen och spelade handbollsatch. Vann två matcher mot mariestad och vi spelade skit bra! 

Farmor och farfar var hemma och käkade gottig mat. Sedan drog maja och jag ut till stallet. 

Tidigare underdagen så hade mathilda frågat om jag kunde ta witchess också och Wera blev ju lite konstig igen som hon var i sommras så jag red Funny och Maja red witchess! 

Trimm trimm! Funny var sjukt pigg och så i galoppen så jag tryckte på lite och tänkte är det galoppera du vill så ska du få det! haha :) 

Sedan hade vi Wera och taiger i ridhuset lite. taiger var med som sällskap till Wera. 

 

Söndag: 

Sov ganska länge och åkte sedan ut till stallet. Red ut på en u n d e r b a r  tur på Taiger. 

Han var jätte pigg och glad att få ut och busa lite! 

Åh vad jag saknar gubben <3 Han var som en fem åring igen! GÖLLE! 

Släppte några glädje/sakne tårar när jag skrittade av honom.  

Sedan mockade jag tre boxar och fixade lite i stallet. 

Maja kom och jag hon och Johanna red ut lilla rundan i brätte skogen. 

Funny var piggelinis som vanligt och hon och Johannas häst Gritta ville tävla om vem som skulle ligga i täten. 


Efter att vi var klara i stall Persson så cyklade vi till brätte och hade rykttävling. När den var slut så dampade vi lite med en annan Johanna! 

Det var min helg typ! Gick i 180 och hann med mycket! 

/Sofie 

 

vågar man säga att man har vårkänslor? ;)


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 mars 2013 08:04

Idag låg jag kvar så länge som möjligt i sängen för jag kunde verkligen inte somna igår så det blev väldigt sent.
Men nu startar vi ny vecka med sol, härligt!
Ha en bra dag / Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards