ponniilove

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 22:10

Godnatt evrybody! I morgon blir det att rida Gina <3 //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 22:06

Red i ridhuset förut och det gick bra!
Sen under kvällen så har jag gjort engelska och teknik läxa.
Imorgon ska jag mata djuren hos mamma och sedan blir det handbolls träning!
GODNATT! /s
-dagens outfit typ-

Frida & Bosse är först ut!     

Om du använder bilderna frida får du säga att det är jag (Maja) som har tagit dom och länka oss :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 17:14

Nu boka jag Julia som jag sa! :)

Idag blev fotbollen inställd! Lite skönt med ändå inte! Jag hade ju kunnat dra till stallet ifall jag hade fått reda på det tidigare! Aja, det blåste ju gör mycket med... Har nyss gjort choklad bollar och kanske ska gå och sätta på juressic park! Men först ska jag no ladda över bilderna från tävlingen! //maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 12:22

Nu kollar jag med tjejerna på skrek film! The stranger tror jag den heter! Jag kolla på den med Anna och johanna på våran hallowen kväll! Så Sofie ville se den så vi gör det nu! Så jävla läskig!!!! Se trailen om ni vågar! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 11:01

Idag är det bara 5 och en halv skoldagar kvar till påsklov! 

På lördag är det sista matchen för sesongen. Jag tycer faktiskt att det ska bli skönt att få en liten paus. 

Jag har spelat så många matcher denna sesongen så tillslut blir det tråkigt. 

Skönt också att kunna lägga all fokus på stallet, skolan och kompisar. 


Dagens planer är att åka till stallet och trimma med bommar (som sagt) och sedan hem och göra lite läxor och se på film! 


Ha en bra dag så hörs vi! 

/S

 

Jag saknar att kalla dig min

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 mars 2013 08:19

Sitter nu på skolan forever allloon! Var är alla eller?
Idag så ska jag nog försöka ta Wera efter som vi får typ sluta skolan 45 minuter tidigare! Hade bodypump i går kväll som jag VERKLIGEN käner av idag! Shit allså vilken träningverk! :/
Måste verkligen försöka lägga ut bilderna från tävlingen idag! //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards