ponniilove

Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

Första galoppen med Harry!

Jag jag red lite i ridhuset idag för att jag kände att jag hade jobbat väldigt mycket från marken.
När jag hade värmt upp så kände jag att han gick så häääärr bra! Han har aldrig gåt bättre när jag har ridit han! Så då kände jag suget att galoppera en långsida!
Jag tänkte länge när jag red i trav och jag fattade ett beslut att jag ville ta en liten galopp!
Då satte jag mig ner i sadelen och Harry var faktisk taggad! Han fatta galopp med en gång :D
Han gick jätte fin den lång sidan, sedan bröt jag av till trav. Jag kände att det är bäst att sluta galoppera efter som det gick så bra!
Jag brukar sluta när det går som bäst! Sedan skritta jag av i 20 min. Jag såg att Harry svettades som en gris så jag sköljde av honom vid sadeln och sadelgjorden :) Jag är mycket nöjd med dena dag :D //Maja
                                                                      Mat gris?   

   

http://harrybus.blogspot.se/  Här har ni bloggen jag Lina ocj Johanna bloggar på tillsamans om Harry!

 
 
Hanne

Hanne

7 juli 2012 22:29

Vad kul att det går framåt :D

http://hannemattsson.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

9 juli 2012 10:40

aaa! :D Ska så snart som möjligt ta mig an hoppningen med :D

 
Ingen bild

Hanna

8 juli 2012 10:57

Hej, varför sluta du ridas funny kändes som det skulle va en perfekt ponny för dig:) tacksam för svar:)

sofie & Maja Löf & Larsson

8 juli 2012 15:22

Nej! Jag har inte slutat rida Funny! Kommer aldrig vilja de heller! :D
Hon är på kusten för till just nu med sin ägare. Men när hon kommer tillbaka så har Matilda lovat mig att jag ska få börja rida igen på henne :D Ja, det tycker jag med verkligen en perfekt Ponny till mig! Vi passar varandra jätte bra :D

 
Madde & Rico

Madde & Rico

8 juli 2012 12:30

Är det en unghäst ? (:

http://ricos.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

9 juli 2012 10:38

Han är 7 år, men inte inriden. :)

 
Daniela

Daniela

8 juli 2012 23:56

Är Harry en nordis? :D

http://powerpony.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

9 juli 2012 10:37

kallblodskorsning :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards