ponniilove

Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Frågestund!

 

Fråga vad du vill! Om ni är duktiga på att ställa frågor så svarar vi i ett video inlägg!! 

Så fråga på NU!!


 
 
a

a

9 juli 2012 17:15

har ni egen häst eller är det bara sköt häst? :)
ställ gärna en fråga i våran frågestund också http://noraemmas.blogg.se/2012/july/fragestund.html

http://noraemmas.blogg.se/2012/july/fragestund.htm

 
Ingen bild

Julia

9 juli 2012 22:15

Gillar ni någon? /Är kär?<3
Vem av er har ridit längst ?<3

 
Ingen bild

Johanna . I

9 juli 2012 22:47

kör mina gamla.
- att dö ute i öknen eller frysa ihjäl. vad skulle du välja?
- om du fick ett extra öga, vart skulle du då sätta det? Armen eller i nacken?
- favorit färg?
- favorit film?
-favorit häst/hästar?

 
Ingen bild

Linn

14 juli 2012 13:57

Kan inte ni berätta lite om ridlägret på skansen. Är sååå nyfiken.. :)
Vilka hästar, kompisar, m.m ;)

 
Emma Köwitz

Emma Köwitz

15 juli 2012 13:16

När började ni rida?
Hur kom ni på att ni skulle ha bloggen ihop?
Ska ni stanna på denna bloggen eller byta till blogg.se?
:)

http://www.emmaasplaace.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards