ponniilove

Alla inlägg under juli 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 juli 2012 20:35

Taiger har fått vara lös i ridhuset idag! Väldigt kul tyckte han. Berättar mer sedan :)

:o

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 juli 2012 15:23


haha ändå är taiger en liten tjockis! ;)

/sofie & maja


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 juli 2012 15:15

Hunden heter typ moppsy tror jag ;)
Mitt internet är slut, vi red bort mot överby. Och en liten bild på mig och leira! Juste en bild när jag var liten också!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 juli 2012 15:15

Hunden heter typ moppsy tror jag ;)
Mitt internet är slut, vi red bort mot överby. Och en liten bild på mig och leira! Juste en bild när jag var liten också!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 juli 2012 14:05

Bloggar från nya appen nu! Fett gött!
Nu kommer det bli MKT bättre uppdatering. Dagens planer är nu att äta och sen kommer Maja hit så cyklar vi till våra heeeestaaar! Ikväll sover jag Julia och Maja över troligen :)
Dör av hunger nu för jag har inte ätit frukost vaknade liksom kvart i två :oo helt stört det var jätte länge sedan jag vaknade sent!
En bild från igår när jag, Julia och Maja var på nordfelts igår
/sofie

Ovido - Quiz & Flashcards