ponniilove

Alla inlägg under oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 oktober 2012 16:26

Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se //Maja

       

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 oktober 2012 07:45

Jag tycker att en sak som är väldigt bra i den här videon är att tjejen inte piskar eller så för att få  ponnyn att göra saker. Den skuttar ju runt och gör glädje skutt ibland! SKit söt! 

Men det verkar som om den tycker att lejonmanen han har på sig är lite jobbig för han skakar på huvudet ganska ofta. 

Vad tycker du om sån här konstträning? 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 oktober 2012 20:02

Nu är det halvlek! 2-0 till Kopparberg (Göteborg) mot serbien :) käkar lite snacks med bruddarna med! Sen efter matchen blir det donken ^^ //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 oktober 2012 20:00

Står 13-11 till Sverige! HÄÄJJA!! ;D
Vi sitter typ 1 meter i från planen.
/S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 oktober 2012 18:24

Hellu!
Nu sitter jag i bilen på väg till Uddevalla. HEJA Sverige!!
Var ute i stallet förut och lämnade cocosbollar till Lina ;) och hämtade ett shabrak som jag ska ha på syslöjden imorgon. Ska sy ett shabrak!
//S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 oktober 2012 17:52

Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om 2 st Stockholm Horse Show biljetter i samarbete med horsemeup.se

/sofie 

   

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 oktober 2012 15:15

Det va något krongel med bloggplatsen.se i går så det gick inte att komma in.. Just nu så bloggar jag och äter mat, Sen blirde kladdkaka ^^ kl 17:00 åker jag med mina 97or brudar till göteborg och ska kolla på en capionsleg match TAGGAD! haahah ska bli skit spänade :) //Maja  

Ovido - Quiz & Flashcards