ponniilove

Alla inlägg under oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 18:56

Jaapp det sitter jag och kollar på nu. På tv3play.

En tjej är typ gift med en man som är 39 (!!!) år äldre. Dom ba "kärlek vid första ögonkastet." 

Hah jag skulle nog säga "pengar vid första ögonkastet ist! :)

Ska maila lite bilder till hon som äger Harry. Bilder på både Maja när hon hoppade senast och från idag. 

Kommer bilder här sen på både den gången på maja och på mig från idag. 

Maja tog alla bilder idag!

/S

 

smakprov!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 oktober 2012 10:51

Hejhopp!
Jag är på brätte nu och ska fråga om jag kan låna en ponnyspilta sen vid tävlingen eftersom att jag ska bygga fram och hoppa 60 så hinner jag inte tillbaka och hämta T.
Jaja bloggar sen! <3
//soffan

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 oktober 2012 15:22

Nu käkar vi plättar! Vi ska snart dra till stallet! Jaja vi har lite bråttom, //M och S

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 oktober 2012 09:58

Det ä jju några hackare som har lagt ut videosar på youtube att dom typ ska hacka hela internet. 

Assså man vet ju inte om dom är seriösa.. men tänk om dom är seriösa!

Tänk liksom typ kissie. Hon är ju typ rik för hennes blogg och om internet inte finns så ja.., 

uschhhhh as läskiga ser dom ut också!

Ja man vet aldrig kanse blir sista inlägget här... 

haha nu känner jag mig töntig som näsan tror på det här hah! 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 oktober 2012 07:05

Jag gick upp halv 7 idag! Det va längesen sen jag orkade gå upp så tidigt! Just nu letar jag lite kläder som jag ska ha på mig! Efter de så äter jag, och sen ska jag sminka mig. Bjuder på ny tagen bild utan smink eller någo haha ser död ut! /Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 oktober 2012 20:45

Vi/jag har ju lagt upp lite videos nu på te.x dockan för inridning av hästar och den söta lilla lejon-ponnyn. 

Tycker du att vi ska fortsätta lägga upp videos? 

Eller tycker du att det är tråkigt?

/ponniilove

   


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 oktober 2012 20:23

hejsvejs!

Hemma från träningen nu fast det har jag varit ett tag. 

Imorgon så ska troligtvis Maja åka med mig till stallet så ska jag hoppa lite smått. 

Ska nog också få prova att rida i hennes ridstövlar! 

Ska duscha nu och sen soooova! 

FREDAG imorgon!! Gud va' skönt! <3

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 oktober 2012 17:15

                     

 

/s



Ovido - Quiz & Flashcards