ponniilove

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 februari 2012 20:55

Ja, nu har man nyss kommit hem från stallet och har ätit en kvälls macka :) Jag red Nike idag på dressyren nästa vecka är det markarbete :D min syra ida har ju också ridit idag ! hon red Viktoria :) gick ganska bra hon kan trva med henne medans jag står i hörnet och kollar, hon kan trava utan att hålla i 

händerna i saden! hon är över lycklig just nu :D Kram Maja

  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 februari 2012 15:23

Idag vet jag inte riktigt hur det blir med stallet för Lina (hon som äger T)

har kommit hem nu (från Teniriffa om någon ville veta) så dom kanske vill ha honom idag... Men ahja vi får se hur det blir. Fick precis NU ett sms så det blir stallet snart! Gött! Ute ritt med klara då :)

Jag ska i alla fall ut till brätte vid halv 6 för att hjälpa Maja med hennes lilla systers lektion. 

(Maja om du läser detta så... Cia har min mobbe men jag kommer vid halv 6)  

Skolan idag var helt okej! Idrott, so och lite annat. Vi fick bland annat reda på att vi ska få en ny klasskompis eftersom att Alban har slutat. Hon hette typ Almina elr ngt? 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 1 februari 2012 07:36

Nu dar jag till skolan...

Idag så ska jag ha markarbete med Nike :D   kram Maja<3

Ovido - Quiz & Flashcards