ponniilove

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 22:56

Asså jag vet inte om dom vill vara med på bild här så jag tar en bild på Asta ;)

dålig skärpa på hennes face menmen...<3   

Kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 21:48

Hej, har nyss kommit hem från en fotbolls cup i vårgårda! det var konst gräs innomhus! JAajaj gick inte så bra men fick mycket stryk på knät efter som jag är 4 år yngre en dom men det tror jag ingen märkte :D jajaj nu är det mys med familjen :D

Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 19:15

Idag åkte jag till stallet ungefär kvart över 4 om någon vill veta exakt. 

Red två ponnysar idag!! Alltså red jag både Taiger och Funny <3 Jag red först ut med Taggen! Mysponny asså<3

Red honom bara i 30 minuter ca. Men travade låånga sträckor och galopperade i några uppförsbackar. Myyyys! 

Efter det fixade vi hö och sånt till T, sen tog vi in Funny och så red jag henne i ridhuset.  Det var nämligen så att Mathilda och Lina frågade om jag och Maja ville rida idag igen men då sa jag att hon är på cup... Men jag red då båda ponnysarna. 

Fanny var pigg men lyssnade mycket bättre än igår, fast igår så blåste det ju och vi var ute då. 

Red lite lugnt och lärde känna henne lite, blev faktiskt lite galopp idag också! 

Jag vill ha sommar i Sverige igen!!   

Kram Sofiee <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 19:07

Vill bara säga STORT grattis till Alva som vann GP-Ponnyn idag!! 

Tycker att ni ska gå in på hennes blogg och säga grattis :)

Lite roligt är att Alva har haft både Funny och Taiger ett tag!

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 19:02

Det är fett bra att ni har kollat in idag även fast att vi inte har bloggat! 

Jag är ledsen att jag inte har bloggat men orkade inte i förmiddags och sen har jag varit i stallet tills nu! Sorry!
Men ni har ju kollat in iallafall och det är grymt! Fortsätt kommentera också det är super kul! :) 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 februari 2012 00:36

kram trötta ponniitjejer!


 

Ovido - Quiz & Flashcards