ponniilove

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2012 22:18

 

Tröja - Gina 199 kr (tror jag), jeans - vetefan! & grått linne - cubus. 

 

Mascara, lite kajal & något läppglans. 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2012 21:26

Idag i skolan så hade vi 2 st nationella prov i svenska. Vad jag vet så har alla 6:or i hela Sverige eller västragötaland eller vad det var, gjort de proven idag! Jag tyckte faktiskt att det gick bra. Men det är ju bara att vänta och se. På fredag så ska vi göra 2 st prov till. Efter skolan så hämtade pappa och jag Olivia. Olivia och jag var ute och spelade fotboll/handboll i snön ;) Men sedan skulle jag ju på kalas så hon åkte hem vid typ 5.  Kusinens kalas var rolgit. Massa goda kakor och sånt. 

Hon har en tradition att varje år ha farmors daim tårta. Så det var GÖTT!  Bilderna på kvällens outfit och så kommer om några minuter!

   

Älskar bara ljus!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2012 19:51

Hej kom nyss hem från stallet, idag så hav i haft NP Prov -_- töök men det gick väl ganska bra :)

Jag red nike idag jätte pigg och glad var hon på markarbeten, jätte mysig är hon!  Tagga nästa vecka att hoppa med hon, ska bli hjäte kul! :D 

Kram Maja! ps, Ida (Min lillasyster) Tog gula hästen idag :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2012 17:41

Halloj! Sitter här i  min säng med ett äpple ;) 

Har varit med Olivia Blixö en stund. Men nu ska jag dra på kalas så har lite bråttom... 

Ni får bilder om kvällens outfit & smik later! Okej? 

Ny favvis bild!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2012 09:00

igga sitsen men jag har liksom inte "rest" mig klart... (svårt att förklara!)

        

   

liten random bild också!

Ovido - Quiz & Flashcards