ponniilove

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2012 22:02

Är det bara jag som tycker att det är svårt att börja inlägg?? 

Ahja nu sitter jag och skypar med Maja, Julia var också med förrut men inte nu längre... :/ Men maja och jag har kul typ ;)

I morgon är det skola igen också! Pallar inteee. Haha idag när jag cyklade hem från stallet så kändes det vekligen som om det var sommarlov!! Härlig känsla<3

 

randoom bild!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2012 21:15

Rubriken säger allt :/ men idag var det första gången jag & Min mysig familj grillade :D 

Jätte mysigt och roligt :D I morgon börjar skolan :/ Men ska bli kul att träffa mina kompisar! :D

Kram Maja :D     

Jag och Sofie bjuder ! :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2012 20:48

 

HAHAHAH önsketankar... men tack frida!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2012 18:58

 

 

- Funny!

 

- Smegól!

 

- Funny :) 

   

- Carre!

 

- Witchess (vet inte hur det stavas men men?) 

 

 - Funny!




 - luftobubblor som var i en "isvattenpöl" typ ;)

ph: jag       Kommer mer bilder!

Kram sofiie<3 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 26 februari 2012 15:00

Idag på förmiddagen så var jag ute i trädgården och myste med familjen i solen. Vi grillade korv och så! 

Jätte mysigt! Efter det så körde pappii ut mig till stallet och vi tog med cykeln.

Taggen vilade idag så jag grejade lite och tog MASSA kort!  Det är ju så härligt väder idag så jag tog av honom täcket. 

Då sprang han iväg och rullade sig direkt! Myyys ponniii i love u

Det kommer massa bilder sen när jag har tittat klart på top model Sverige! ;)

   

smakprov!

kramisar soffan!

Ovido - Quiz & Flashcards