ponniilove

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 februari 2012 21:33

Kram Maja !  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 februari 2012 20:21

Hej alla söta! 

Ligger i min säng och kollar på Elsas värld på tv3 play. Asså guud jag dör vad hon är pinsam! Verkligen meega pinsam men hon har sån otrolig tur i oturen ibland! 

Har inte bloggt tidigare för jag har bakat och vårat internet cpade sÖnder!! Extremt irriternade...

 

random bild från mammas telefon typ 

Nu; Tillbaka till Elsas värld!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 februari 2012 18:56

Hej nu har jag nyss spelat fotboll var riktigt kul, men väldigt kallt!!! 

Imorgon blir det inuvatum med klassen, ska bli en härlig avslutnig för efter inuvatum så är det sportlov! göt :) 

ska ducha nu och sen ska jag äta, god natt! :) kanske gör ett inlägg till senare i kväll :D!

Kram Maja <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 16 februari 2012 15:14

Tjatja! Sitter och tittar på tv i Sophias soffa. Idag blire chill och typ baka med mammi ikväll. 

Imorgon så ska jag rida, då i ridhuset. Nu kommer min dator tp dö så bye!

 

Ovido - Quiz & Flashcards