ponniilove

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2012 20:24

Gillar ni när vi gör video inlägg? :)
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2012 20:07

Julia Skrev till oss på fb att det var något hemst fel med våran header... 

Vi ba vaaa? Då säger hon att det är att vi inte har sagt/skrivit att den bilden som båda är med på har hon tagit! 

Så ni vet ni det alla! :)

Ni kan också kika in på hennes blogg HÄR! 



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2012 16:11

Maja och Taiger får stå gör bilden idag!

 Heej, har varit i stallet från ah vet inte riktigt vad klockan var men kanske halv 1? 

Tills typ nu. Maja och jag hade jätte roligt! Först så mockade vi lite  och sen tog vi in taggen och borstade honom. 

Medans vi borstade så fick han lite hö, när vi väntade på att han skulle äta upp så mockade vi lite till :)

Vi hade egentligen bara tänkt ta en promenad med T men så fick vi med oss Funny på köpet! Så då red vi ut. 

Jag fick rida Funny för Mathilda som äger henne vet ju inte hur Maja rider så hon fick ta Taiger! haha :D

Det gick jätte bra att rida! Hon var pigg, och lite jobbig i början innan jag visste hur jag skulle göra men det gick jätte bra mot slutet. Det blåste som fan också -.- 

Vid 5 så ska jag och Maja + min familj in till stan och käka taco buffé på tg! :) 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2012 11:49

DAGENS VILL HA: En väst från hööks som jag har spanar in ;)

DAGENS KLÄDSEL: Nya ridbyxorna och svart ”tjock” tröja

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: Snefläta typ

DAGENS HÄNDELSE:  Häst all day!

DAGENS LÅT: vete fan

DAGENS PLANER: stallet och sen taco på tg ;)

DAGENS SAKNAD: Money money money !

DAGENS MÅENDE: Typ bra?

DAGENS BEROENDE: vet inte

DAGENS TV-SERIE: -

DAGENS KÖP: inget än men kanske en glass eller något på brätte haga om det är öppet.

DAGENS GODIS: -

DAGENS HUMÖR: aldjscknjdshgsinökvelwuiadskjhbfn ? 

DAGENS ORD: daamp!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2012 11:10

 Hejsan alla söta läsare! 

Idag så  blir det nog stallet all day! Massa mys och greja lite med Maja.  

Just nu skypar jag med Maja och snackar lite om allt möjligt. 

Tar nog med kameran så blir det bilder i kväll, om det blir några fina :)

Nu har jag lite så här att jag inte vet vad jag ska skriva... as jobbigt! 

Så nu ska jag inte skriva mer för då kommer det bara bli bajs! ;)

Bara för att det börjar bli vååår nu!   


Ovido - Quiz & Flashcards