ponniilove

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 februari 2012 21:31

Jag är med & tävlar på www.nellieberntsson.se om en skype kväll med Nellie!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 februari 2012 21:27

Som jag sa förut så är min laddare i skolan! fml...

Ridnigen idag gick väl hyfsat bra. Han var inte så sammarbets villig i galoppen, men men det var ju IS kallt!

Traven gick väldigt bra. Men ibland så blev han lite jobbig och drog ner huvudet as lågt men annars var han lika bäst som vanligt. Maja och jag spelade in några roliga klipp! Ska klippa ihop dom och så på måndag eller tisdag,  när jag får min laddare -.- Aja men hoppas ni fattar varför om det bliir suuugig updade närmaste dagarna. Eh jo har ju som sagt handbolls cup imorgon! Tagga! <3

cp bild!

    

En random bild från km-prisutdelningen. Cp kvalitte (pappas iphone+ridhus...)!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 februari 2012 21:08

Har nyss ätit taco och sitter och myser framför tv. I morgon blir det att kolla på Sofie när dom spelar handboll jag kommer inte ihåg vad cupen heter, men jag önskar henne lycka till! Idag har jag och Sofie varit hoss Taiger :) jätte kul med svin kallt!!! sp jag fick rida lite i slutet med :) jätte mysig är han men liten :) jaja taggar handboll i morgon! God natt kram Maja!    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 februari 2012 19:00

Hinner typ inte blogga nu för jag har nog glömt min laddare i skolan och min dator har 5 %! Så blir inge mer blogging today for me... :( aja godnatt! 

 Liiiten bild men skiiit samma!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 februari 2012 08:28

yess det är fredag idag ! :D Jag känre att jag behövde sova ut! jag  är så seg på morgonen nu för tiden! Idag har jag inga planer alls jag hoppas att jag kanske kan va med någon kompis idag då! :D 

Kram Maja !  

Ovido - Quiz & Flashcards