ponniilove

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 februari 2012 23:18

Hej, idag har vi varit på inuvatum och nu är det sport lov! yess!

Imorgon drar jag till brätte för cavalletti möte,  ska bli jätte kul att träffa alla igen!

Imorgon så ska även min syra ida spela cup i handboll ska nog titta på en match :D efter cavalletti mötet så drar jag till bandy matchen !  Kram Maja <3      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 februari 2012 19:35

Hejsvejs! Idag var vi ju på inovatum och det var väl  kul ;) Men man blev skit varm, intressant... 

Aja efter skolan så gick jag hem och käkade lite. Efter det så drog jag till stallet och red. 

Extremt GOO ridtur! Mys ponnyn var suuper pigg och glad! Älskar känslan man får när man galopperar över ett snö täckt fält!<3  Nästa vecka är det sportlov och det blir stallet all day! Fast på fredag så ska jag åka till min mormor och så, så då blir der häst löst... Får se om jag hinner med någon bloggning då men ni får hoppas på en bild bomb när jag ät tb! 

Nu ska jag kolla på Elsas värld! Känner att jag har blivit beroende av det... 

 

buse ponny!<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 februari 2012 12:02

Halloj! Sitter i en cp stol på inovatum med Maja!

Vi har varit här typ hela dagen och vi kommer hem typ vid 2.

Provat massa olika saker Men nu ska vi spela ett fotbolls spel så måste draaa!

Bild löst pga inovatums dator...

Ovido - Quiz & Flashcards