ponniilove

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 22:36

  

Lindex - 129 :-

Hööks 499:-  

 
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 21:16

Vi eller a jag har grejat lite med designen inte nöjd men aja. 

Vi har gjort en plan på hur vi vill att våran header och så ska se ut men vi måste ta bilderna också! hehe :)

Men ni får stå ut!



Maja du får ändra!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 20:48

DAGENS VILL HA: Obegränsat med pengar ?

DAGENS KLÄDSEL: Jeans, röd tröja 

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: hälsade på hos Tanja och Truls!<3333

DAGENS LÅT: Moa Lignell - When I held ya

DAGENS PLANER: ehh typ hela dagen har gått...

DAGENS SAKNAD: venne?

DAGENS MÅENDE: Gött!

DAGENS BEROENDE: höööööks!

DAGENS TV-SERIE: Elsas värld! Eller a det är typ en webb serie.

DAGENS KÖP: Ridbyxor!!

DAGENS GODIS: -

DAGENS HUMÖR: happy!

DAGENS ORD: vill ha!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 20:12

Tja, ska titta på elsas värld nu, på tv3 play om någon vill kolla! 

Har ätit pizza nyss efter att ha varit på handbolls träning. Det gick väl bra att träna och vi var bara 8 st. 

Men mina ben var skiit sega men sakerna vi gjorde va kul iaf! :)

Ah kommer bilder på ridbyxorna och tröjan efter elsas värld, ok? 

ph: pappa ;) Härlig random bild! <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 19:53
Hej, har nyss kommit hem från fotbollen innan des så var vi på torp,
Jag köpte en snygg tröja på Lindex (Bild nedanför)
Jag skulle köpa en öronluva men fanns inte den jag ville ha!
Skulle köpa byxor med men jag vill att mami ska vara med och titta på storlekar osv..
Sofies mamma var ju där när hon köpte sina!
Ja och sen var vi och hälsade på Tanja och truls! Dom mådde bra!
   
Kram Maja!   
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 16:30

Halloj! Kom typ precis hem från uddevalla. Var ju på torp med Maja som vi har sagt ett antal ggr! 

Jag fick med mig ett par röda crw ridbyxor (hööks) och en svart-vit tröja från lindex. Jag hade tänkt köpa en grå väst också men fick inte för mamma :( hon sa att hon inte trodde att jag skulle använda den och att jag behöver andra saker! 

Men men får väl köpa den någon annan gång! 

Nu måste jag sticka iväg på handbolls träning, see ya later! Bidler kommer :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 12:45

.... har handlat lite saker. Det kommer kort på dem när vi är hemma igen. 

Hoppas alla får en bra dag! pusshej! 

Bild från i morses! :)  

Ovido - Quiz & Flashcards