ponniilove

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 15:51

Ehhm har ju ganska många ego bilder... ;)

bara för att klubba är gott! ;)        

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 14:38

Tjaaahouj! (fråga mig inte) 

Sitter vid datorn och försöker samla ork för att städa rummet... 

Kl halv 6 typ så åker jag till brätte sen, för att hjäpla Majas lillasyster eftersom att Maja skulle rida i en senare grupp idag. 

Ikväll så sover Maja här! Vi ska se på film och ha allmänt kuul! 

A nu ska jag lyssna på music & städa! Byeee<3

 

ph- jag ingen redigering om någon ville veta ;) 

Julia det var denna bilden jag pratade om på skype igår :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 14:06

 


extremt söta Filiberke/Fille!

 Maja&Fille: 

 

  Frida&Nico: 

 

 Olivia&Ylex: 

      

Jossan&Tintin: 

   

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erkänn att han ser ut som en liten teddybjörn lille Ylex? :)   

ja här är bilderna från igår men dom blev ju sådär, en jag är inte bra på att ta kort i ridhus... Men aja! :) 

Jossan du får säga till om jag ska lägga upp bilder på dig och TinTin också! :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 13:59

Hej alla goa läsare!

Igår red jag Fille! Hahah jag har alldrig ridit honom när han var så pig! 

Gud han som brukar vara så seg..

Gick skit bra, ibland  blev vägen lite sne och ibland gick det för fort men han var riktigt hopp glad då!

Sofie var med och tog bilder! dom kommer nog upp snart!

Idag ska jag rida Nike i dressyr :D Ikväll så ska jag och Sofie sova över :) vi ska till Hööks i morgon kommer nog upp fina grejor som jag köper då :D Kram Maja! Jag i mitten! Älskar er tjejor!

  Söta Fille!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 13:24

 

Sv: Japp, ska lägga upp dom efter att jag har duschat! 

Sv: Asså jag vet inte, 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 10:30

Lärare släppte bänklock på elev

Polisanmäld och avstängd utan lön

Det var stökigt i klassrummet – och eleven protesterade.

Då släppte läraren ett bänklock i huvudet på 11-åringen.

Nu polisanmäler Kristianstad kommun rektorn.

Under en morgonlektion för elever i årskurs 4 på en grundskola i Kristianstad under förra veckan blev det stökigt i klassrummet.

Provocerades av eleven

För rektorn har läraren uppgett att en elev lyfte på locket till sin bänk, stack in huvudet och höll för öronen. Läraren uppfattade agerandet som en provokation och lyfte upp bänklocket och släppte ner det i huvudet på eleven, skriver Kristianstadsbladet.

– Det är viktigt att barnen känner sig trygga i skolan, säger rektorn till tidningen.

När Aftonbladet når rektorn har han blivit tillsagt att hänvisa till sin högste chef.

– När det kom till vår kännedom stängdes läraren av omedelbart utan lön och får inte vistas på sin arbetsplats, säger Kenth Olsson, chef för barn- och utbildningsförvaltningen i Kristianstad kommun, till Aftonbladet.

finns mer här!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 09:00

 

coola brudar ;) haha vi typ rock sminkade oss ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 00:21

Jag "sitter" nu och skypar med Julia fortfarande. Vi såg på film med varandra förut men det laggade på min dator så vi/jag palla inte ;) Asså tänk om man gör så i framtiden att man delar sin "skärm" eller vad det heter med någon annan som sitter hemma hos sig. Eller att man sover över med varandra genom skype med webb cam? Tänk om liksom?  Tänk om det blir så i framtiden? o:

 Aja nu borde jag faktiskt sova men jag vill inte lägga på luren så får väl vara vaken ett tag till! haha

Ovido - Quiz & Flashcards