ponniilove

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 februari 2012 22:18

hej! Idag har jag hoppat med Nike gick jätte jätte bra! Har tuvärr inte hunit ladda upp bilder men dom kommer snart!

Vi tränade balans, vi släppte händerna och stigbygglarna och blunda och mycket mer! känner att min balans är mycket bättre nu! :D på fredag blir det att åka till inuvatum med klassen och sedan sportlov! Gött! jag och Sofie planerar att åka till hööks då för att köpa lite finna grejer ! God natt! <3  

Kram Maja <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 februari 2012 20:20

Jaoo det är snart mitt namn! As coolt enligt mig ;) För er som inte ved vad hela mitt namn är nu så är det Sofie Moa Löf. Men min mamma heter Hero i efternamn så då ville jag och min bror också heta det för vi tycker att det är fett najjs! Det kanske bara e vi som tycker det men? 

 

Ovido - Quiz & Flashcards