ponniilove

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 19:54

He i morgon är det NP prov igen då :"/ snälla rädda mig! 

Ja ja har nyss varit och tränat fotboll, gick väl bra men svin kallt var det brrr! 

ska lägga mig ganska tidigt idag så att jag orkar :) jajaj, kram så länge för nu väntar en stor kopp var obóy!     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 19:35

Känner att jag har rubrik brist... Kom hem från handbolls träningen för en liten stund sedan. 

Men just nu sitter jag och fettar mig med chips! Gött! 

Har väl egentligen inget att skriva men men ;) Nu ska jag nog äta snart. 

Houuj!

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 16:15

Jag har funderat på en sak... Vad tycker ni att vi ska blogga mer om? 

te.x 

* Vardag

* Hästar/ridning

* Hiss&Diss

* Dagens outfit 

Snälla kommentera vad just DU tycker så ska vi försöka fixa det!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 15:21

Tjatja! Cillar i mitt rum med datorn och musik, jag borde ehentligen äta för jag är skit hungrig men pallar inte... 

Senare så är det handbolls träning. Blir väl kul ;) 

Idag kände jag mig duktig, jag tvingade mig upp ur sängen för att hinna med den tidigare bussen. 

För med den första 61:an så kommer jag typ alltid PRECIS när vi börjar och det är jobbigt-.-  

Ni kan ju gå och hämta papper och penna och skriva upp det... Suer intressant! hehe ;) 

 

Detta är helt cp! Vem fan vill heta Banana, Hallon eller Smultrron? HAHA!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 11:15

Jag hissar   bilder som det är små fina texter och uttryck på. Som te.x här; 

 

Jag tycker det är jätte härligt när en text verkligen stämmer!

Idag dissar jag folk som spamar! As irriterande när man inte är på humör, eller typ lyssnar på musik.

iaf ljudet är suuper irriterande när man lyssnar på något annat !


Sry för olika bildstorlekar men shit the same!    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 februari 2012 08:20

Nemen tja! Sitter i skolan och kollar lite bloggar och fb.                                                                                                         Vi börjar om typ 7 min. Men det kommer ett tidsinställt senare. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards