ponniilove

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2012 20:22

Har varit på ha ndbolls träning och kom hem typ nyss. Träningen var extremt flumm!!

Alla var bara helt cp, hahaha men kul med såna träningar ibland oxå.

Jag lånar nu familjens dator för att min a nivet laddaren är ju i skolan. Men ni får se bilderna i morgon för jag har  

ju laddaren i skolan.

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2012 16:30

Kom precis hem från stallet. Gossade lite bara idag. Pga att Tyra skulle rida honom lite senare. 

Saknade honom skiit mycket idag! Hade inte träffat honom på tre dagar! Så när jag kryper in emellan eltrådarna till hagen och ropar på honom, då slänger han med huvudet, bockar och galopperar fram till mig <3 Min allra käraste ägodel!!

Pappa tog lite kort på oss då som kommer imorgon. Min dator har bara 6 procent batteri kvar... Och laddaren är ju kvar i skolan, känns BRA! Noot -.-

ph: pappii - älskade bäbiis & jag :*  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2012 12:19

Sitter hemma hos Julia med Maja, Filip & Viktor. Som Maja skrev så har vi "sovit" över! 

Vi är så super sociala med våra datorer ;) Men nu har vi i alla fall bakat kladdkaka. Ska bli ska as gött! 

Orkaaar inte blogga mer nu... 

ph: jag - innan handbolls cupen i lördags  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2012 11:37

Tjoho alla läsare har sovit över/Dyngnat med Filip, Viktor, Sofie och Julia! Idag så fyller Filip år Grattis ! Idag han blivit 13 år. Det sägs att då blir man som jobbigast! hhahaha, jag får väl stå ut :D Idag så ska jag spela gitarr och spela fotboll! :) ska bli kul! Ingen skola idag då, hem studiedag :)<3 Kram Maja

Söta bilder på Födelsedags killen, bästa Filip! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards