ponniilove

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 februari 2012 21:18

HAHHA as grym rubrik jue!

Borde verkligen sova för att vara pigg imorgon men vem pallar sova klockan 9 ? Inte JAG i alla fall!

Hade tänkt titta på "allt för min syster" men nu är ju klockan 10 så ska nog ta och sova ändå.

Gooodatt! <3

fiiinaste ponnyn <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 februari 2012 19:06

För det första så Olivia Blixö om du läser detta så vill jag bara säga att jag saknar dig MEGA mycket! + att jag har inte hunnit svara på ditt sms men ska göra det!<3 


Men ja efter skolan  så åkte jag Maja, Sophia och Maja hem till Sophia. Vi bakade kladdkaka, nom nom!  Men den blev lite cpad...        Lite senare så kom Julias mamma och hämtade oss och körde oss till handbollsträningen. 

Den var väl kul men jag tror att "alla" är lite nervösa inför cupen...!  Vi hade lite special träning för dom som ska lägga straffar och det var jag, Hanna B, Minonna och Elin H som var med.  

På söndag ska nog jag och Maja TOLKA efter Taiger!! Woopaa! As kul :D  (känneer att jag börjar använda lite Nellie ord..) 

 

öhjo Olivia jag älskar diig tjejen <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 februari 2012 09:21

DAGENS VILL HA:  Ett par ridbyxor som jag har kollat på 

DAGENS KLÄDSEL: NY tröja, jeans och svart linne.

DAGENS SMINK: nothing

DAGENS FRISYR: utsläppt, hårspänne i luggen.

DAGENS HÄNDELSE: venneee

DAGENS LÅT: Amanda Fondell (stav) Vinnar låten

DAGENS PLANER: Julia & Hanna sen handbolls träning.

DAGENS SAKNAD: Taiger Boy <3

DAGENS MÅENDE: trött och glad typ

DAGENS BEROENDE: Dator!

DAGENS TV-SERIE: inte kollat på tv än

DAGENS KÖP: -

DAGENS GODIS:  - 

DAGENS HUMÖR: Glaaad ;)

DAGENS ORD: Asså

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 februari 2012 08:13

Torsdag: Hanna & Julia, Handbolls träning 

Fredag: Rida (kanske tolka), chill! 

Lördag: New Body cup! 

Söndag: Rida ut 

Min farmors grannes hund; Nelly/Nellie!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 februari 2012 08:02

Igår så satt jag och skrev 2 st inlägg på mammas iphone, men inget av dom verkar ha kommit ut! -.- 

Guud damp fick jag nu! jävla skit, jag satt as länge och skrev men nehe...

Red ut med Klara igår. Hade tänkt att jag skulle vara med på Idas lektion ju, men Vi började rida typ 20 i 6 så jag hann tyvärr inte :(  Men a Taggen var skit pigg och glad! Kulig ute ritt med kusiinen! 

 

Superstar :*

Ovido - Quiz & Flashcards