ponniilove

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2012 19:16

Tja tja Bloggish! Haha... Men jag står nu i köket och kokar makaroner ;)

Samtidigt skypar jag med Jullebulle & Jenniepennie! Vi sitter och gör massa videor på gifyo.com! 

Hahahha skit kuliga saker gör vi, checka! 

Stallet idag gick bra! Hoppade en typ kombination. Han bjöd verkligen mot hinderna och var jätte pigg! 

Men han blev dock lite stark för han vill smyg öka tempot HELA tiden. Annars gick det super bra! 

Next; Bad! & Dunka musik    

   

BJUDER STORT!!  

Bildbomb kommer imorgon, i promise! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2012 18:44

Ja nu är det ungefär 1 tima kvar tills jag ska ha ett möte med mamma och pappa! Vi ska snacka häst och så, är så nervös att jag tror jag dör! kommer säkert blogga imorgon om hur det gick! Idag så var jag och sofie och köpte fika till mötet som jag ska ha, man måste ju muta lite hahhahahha  Kram Maja<3   

Sötaste bergur på bild ! <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2012 08:20

Hallooj!

Sitter i skolan och lyssnar på musik. Vi "taggar" iup nu... haha!

Men idag så kommer det börja en ny tjej i våran klass!

   

Ovido - Quiz & Flashcards