ponniilove

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 februari 2012 20:14

Hej har nyss komit hem från stallet och har ätit kvälls mat! nu så ska jag äta en semla ! :D gött, kl 9 så blir det House :) Tagga hopp tränig i morgon Sofie kanske ska följa med hoppas hon kan ta några fina bilder titiit :) God natt :D

Kram Maja :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 februari 2012 19:56

Tja tja bloggeen! Sitter och myser i soffan och har kollat på halv åtta hos mig. 

Stallet förut gick bra! Otroligt skönt att det inte var så himla kallt idag, skönt att slippa frysa fingrarna av sig!

Taggen var super pigg och hoppglad, även fast att vi bara hoppade över upphöjda bommar. 

Så det var lite svårt att få honom att hoppa av vid rätt tillfälle.  Men det gick super! 

Kommer lite bilder imorgon som Maja tog. 

- Prinsen som jag red en period! <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 februari 2012 19:56

Tja tja bloggeen! Sitter och myser i soffan och har kollat på halv åtta hos mig. 

Stallet förut gick bra! Otroligt skönt att det inte var så himla kallt idag, skönt att slippa frysa fingrarna av sig!

Taggen var super pigg och hoppglad, även fast att vi bara hoppade över upphöjda bommar. 

Så det var lite svårt att få honom att hoppa av vid rätt tillfälle.  Men det gick super! 

Kommer lite bilder imorgon som Maja tog. 

- Prinsen som jag red en period! <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 februari 2012 14:48

Tja, är hemma hos Maja och bakar kladdkaka. Vi har käkat tacos! 

Kl 16 så kommer mamma och hämtar oss så åker vi ut till stallet. Blir ridhuset idag. 

Tror jag ska träna lite framdelsvändingar typ ;)

HAHAH fail att jag har linslocket på men jag tror att jag tog upp kameran för att skymma mitt face ;) 

/Sofie! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 februari 2012 10:03

igår han jag inte blogga, jag åkte till tandläkaren efter skolan och efter det så spelade jag gitarr sen 3 kvart efter det så spelade jag fotboll. Nu sitter jag och väntar på våran lärare vi ska ha bild! Emma och Erika hälsar som sitter jämte mig kram maja!     

Ovido - Quiz & Flashcards