ponniilove

Alla inlägg under mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 mars 2013 10:53

Hejsan! 

Igår så red jag i ridhuset på Funny, det gick så himla bra!! I början var hon väldigt motvillig men jag körde lite markarbete och ställa henne och så. Sedan i slutet var hon så himla fin i traven. 

Jätte mjuk och följsam! Ville aldrig sluta trava, min gosse prinsessa   


Idag tänke jag trimma lite i ridhuset och hoppas på att hon är lika fina som igår. Ska nog jobba henne lite mer i galoppen idag. Flytta bakdelen och så! 


Fikade med Maja och Julia igår och det var så mysigt! Behövdes en liten kompis stund, hinner ju typ aldrig det... 


Taggar sthlm på fredag! Jag har inte varit där sedan jag var mini. Men jag kommer sakna min prinsessa!

 

Om jag skulle förlora dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till, du är så unik och underbar. 

Skulle aldrig hitta någon som dig igen, you are one in a million!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2013 21:45

Idag har jag inte gjort något som man kan skriva om... därför dålig bloggning! MIN DATOR ÅKER IN PÅ LAGNING I MORGON :`( Men ska försöka blogga från mobbilen! 

- Idag träna jag Med dam laget som vanligt, gjorde mål med vänstern (happy face) Jag har veerkligen hittat min position på höger mitt kanten! känns bra då jag ska spela match ksk på söndag! :)

//Maja

 

Sötaste hästen på denna gjord, det bara är så... my lovely prince! <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 mars 2013 21:45

Idag har jag inte gjort något som man kan skriva om... därför dålig bloggning! MIN DATOR ÅKER IN PÅ LAGNING I MORGON :`( Men ska försöka blogga från mobbilen! 

- Idag träna jag Med dam laget som vanligt, gjorde mål med vänstern (happy face) Jag har veerkligen hittat min position på höger mitt kanten! känns bra då jag ska spela match ksk på söndag! :)

//Maja

 

Sötaste hästen på denna gjord, det bara är så... my lovely prince! <3


Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 22:46

Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 22:46

Hinner inte skriva nu för jag ska upp tidigt och steka pannkakor som jag ska ta med och ha dmsom matsäck på berget med skolan! Red både sme och Wera idag! Ganska stolt över min fina drottning som jag och Sofie skritta/ trava ut med! Jätte snäll, lite (jävligt) stark hemmot men men! Det kan vara sköt att komma ut för henne! Smegol red jag också ut med och Sofie och prinsessan med! Haha, lite mer fart och galopp där... Hehe vi har nog lite för mycket damp när vi rider dom hästarna! ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 mars 2013 19:45

Hahah våra hästar gillar verkligen att räcka ut tungan, får ALLTID minst ett sånt här kort varje gång man ska ta kort! 

 

/sofie 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards