ponniilove

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 februari 2012 08:23

Sitter i skolan med Sophia, Julia och Kristina. 

Igår red jag ut. Tog en riktigt lång tur i det as grymma vädret! Han var super mysig och lagom pigg. 

Vi fick lite sällskap av Lena Lundgren på Heidi. Det blev inga bilder... 

Är såå super tävlingssugen! Igår så åkte jag och mamma och kollade på matilda som tävlade igår. Det gick väl bra för henne! :)  Men jag såg Nicholai Hollesen, från ponnyakuten (inte i år)! 

 

Känslan man får när man galopperar över ett snötäckt fält <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 februari 2012 08:13

... Frida Pettersson! Nu tycker vi att ni ska ta och kolla in på denna fina tjejens blogg! 

Hon skriver om ridning, foto och vardag!

 

Kolla nu!



Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2012 12:42

Men tjena! 

Sov ju över med Maja och Julia tills idag. Maja åkte hem vid 11 för hon hade fotbolls träning. 

Men Julia är kvar. Vi ska nog ut och ta lite kort snart° Hoppas jag. 

Senare idag så ska jag rida ut.  Tar med kameran och hoppas på att mammii tar lite kort! Det är extremt fint väder ute idag!

Efter det så vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Lite mys hemma kanske. Får se! 

 

raka armaar iknoow! Men han var extremt jobbig då!  

GE MIG SOMMAR!<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2012 20:43

Vad tycker ni om våra video bloggar? Ska vi försöka göra det oftare? 
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2012 16:30

2 underbara tjejer som har en egen blogg, dom skriver om sin varadg tar jätte roliga och fina bilder! 

Ta eran tid och läs den här bloggen! 

Känner Julia, vi går i samma fotbolls lag och är posetiv och glad hela tiden, en super tjej!

Emilie känner jag inte :/ men verkar vara en jätte trevlig och rolig tjej!

Som sagt ta er tid och titta på dena bloggen, jätte bra är den!    

Julia!

 

Emilie!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2012 15:45

Hej ska nu ska jag och Julia på en handbolls match då ska jag ju kolla på när Sofie spelar kram så länge!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2012 10:14

Hello! Nu spelar jag och Maja winter stars. Eller a det typ laggar ellet nåt. 

Idag så ska vi kolla på f-5:s cabaré. Majas små syskon ska vara med. Linus ska typ vara en muslim (?)

och Ida en stenolders tjej.  Aja nu funkar spelet så jag ska gå och spela nu! 

 

ponniitjejer bjuuder!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 februari 2012 23:46

Jag skrev ett ganska långt inlägg nyss, men min dator dog så det försvann! Fml... 

Men jag ooorkar verkligen inte skriva om... Skriver om ridningen och så i morgon ist!

Ahja se yaa :* 

 

Ph: jag ;) - Vilma!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards