ponniilove

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 februari 2012 15:20

Hej, nu ska jag och Josefin Andresson klingrer  göra ett länkbyte!

3 saker varför jag tycker just du ska titta på den här bloggen!

1. Härliga bilder!

2. Roliga vardagar!

3. En tjej med dålig humår !!  hahha ;) det var inte jag som skrev det.. :)

Denna bloggen handlar om hennes liv och vardagar, hon skriver även mycket om fotboll.

Då vi går i samma fotbolls lag och vi rider tillsammans ! :D jätte trevlig tjej jag tycker verkligen ni ska titta in hoss henne :D

Tryck HÄR!    

Kram Maja!

ps, ska träna med den här tjejen i kväll med ! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 februari 2012 18:22

Heej! Idag så har jag varit i stallet och ridit. Red brätteskogen med Klara och Amanda, jag tycker att lille taggen är super duktig som klarar att hålla ett hysat jämt tempo med dom stora! Lilla räser Taiger! 

Nästa vecka har vi ju lov så då ska jag vara i stallet all day! A smysigt, ska hinna med massa skoj och mys då. 

Men Maja och jag drar nog till hööks på typ torsdag eller ngt.  

Om ca 30 min är det ponnyakuten på tv! MÅSTE se!! Efter det så ska jag kolla på så ska det låta och sen wallander eller vad det är. Så mys kväll framför tvn here I come! haha

har inte laddat över några nya bilder nu för att jag vill ha dom på min dator och internet här hos mamma funkar inte på min :( Men kommer under nästa vecka!
 

raaaandom pic! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2012 21:47

IFK vann yess, va där med Jennie olivia sofie, asa kul! Jag köpte en tröja när jag var där med (på bilden) Asaa snygg.

Nu har jag nysss kollat på Gladiatorerna. Min syra frida har fest hemma hoss oss så jag måste vara i källaren -_- 

Jaja tagga hoppning på tisdag! Som värdens bästa pappa betalar efter som jag är med på idas lektoner och hjälper henne! yess! Du är bäst pappi!


Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2012 21:44

Hejsan alla söta!

Har nu kollat på melodifestivalen, enligt mig så var Molly Sandén bäst idag!

Vad tycker ni?

Men nu ska jag nog ta och se på en film eller nåt... pusshej hörs imorgon!

 

Soffan bjuder, soffan soffan...!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2012 13:30

Nu drar jag till mötet ! ska bli så himmla kullll! 

Och sen blir det bandy!

Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2012 09:30

Nu spelar min syra Ida, hejar på henne så mycket jag kan! hon hade gjort något med tummen igår.. så den dampar men aja skriver lite senare hur det gick! ;D

Kram Maja!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2012 08:34

Nu sitter jag i soffan och tittar på skidor och typ taggar handbolls match!

Dagens planer är först match efter det så åker jag direkt till cavaletti mötet sen åker jag till stallet en snabbis

och till sist så åker jag och kollar på bandy! Hyfsat stressig dag så inte så mycket bloggning...

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards