ponniilove

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 19:53
Hej, har nyss kommit hem från fotbollen innan des så var vi på torp,
Jag köpte en snygg tröja på Lindex (Bild nedanför)
Jag skulle köpa en öronluva men fanns inte den jag ville ha!
Skulle köpa byxor med men jag vill att mami ska vara med och titta på storlekar osv..
Sofies mamma var ju där när hon köpte sina!
Ja och sen var vi och hälsade på Tanja och truls! Dom mådde bra!
   
Kram Maja!   
Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 16:30

Halloj! Kom typ precis hem från uddevalla. Var ju på torp med Maja som vi har sagt ett antal ggr! 

Jag fick med mig ett par röda crw ridbyxor (hööks) och en svart-vit tröja från lindex. Jag hade tänkt köpa en grå väst också men fick inte för mamma :( hon sa att hon inte trodde att jag skulle använda den och att jag behöver andra saker! 

Men men får väl köpa den någon annan gång! 

Nu måste jag sticka iväg på handbolls träning, see ya later! Bidler kommer :)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 12:45

.... har handlat lite saker. Det kommer kort på dem när vi är hemma igen. 

Hoppas alla får en bra dag! pusshej! 

Bild från i morses! :)  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2012 08:58

Tja! NU gör Maja och jag igordning oss för att åka till torp/hööks kl 11. 

Det känns lite 4 ever alone eftersom att typ alla andra ska till göteborg  horse show! 

Men aja det blir väl kul ändå! :) Vi kommer hem i em så inte så mycket bloggning idag... 

 

love u <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 15:51

Ehhm har ju ganska många ego bilder... ;)

bara för att klubba är gott! ;)        

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2012 14:38

Tjaaahouj! (fråga mig inte) 

Sitter vid datorn och försöker samla ork för att städa rummet... 

Kl halv 6 typ så åker jag till brätte sen, för att hjäpla Majas lillasyster eftersom att Maja skulle rida i en senare grupp idag. 

Ikväll så sover Maja här! Vi ska se på film och ha allmänt kuul! 

A nu ska jag lyssna på music & städa! Byeee<3

 

ph- jag ingen redigering om någon ville veta ;) 

Julia det var denna bilden jag pratade om på skype igår :D

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards